CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, December 23, 2010

...Ohhh Noooooo...P.E.A.C.E


ermmmm...ttiba jee tingat kat KAWAN yang tak rasa cam kawan kot...dengan yang lain saya dah kembali cam dlu..tapi stil tak serapat dulu lah....jz status as FRIEND..tapi kalo ingat kat yang sorang ney saya jadi meyampah ssangat........memang kami dah langsung tak contact,ney kan nk bsuara..tp sbenarnya before cuti aritu cam nk ok dh..tp disebabkan seorang manusia yang bertopengkan b******...keadaan makin keruh kot.....tapi now saya benci sangat kalo ingat nama die or tengok die or tengok kt fb people you may know..OHHH NOO...NOOO,NOOO,NOOO....saya benci awak...cz awak yang telah hancurkan friendship ktorg semua...cz before awak muncul ktorg ok jee..then kes awak makin rapat dengan mereka yang saya rapat awak jadi macam manusia yang lupa daratan..timbul lah hasutan2 yang bodoh til friendship ktorg dah hancur....awak ada masalah dengan die..saya jadi mangsa keadaan.. awak jangan ingat awak MEWAH n ANAK ORANG KAYA senang2 nak buat hal...ermmmm tapi sumpah saya tak akan terhegeh-hegeh pergi cari awak mahupun contact awak....saya tak mungkin buat macam tu....saya tahu saya betul...tapi kalo awak ada contact minta maaf and nak kawan...ok jee...tapi sumpah saya jz maafkan awak and kita just berstatuskan KAWAN....dengan yang lain saya still boleh macam dulu..tapi kalo awak sorry je taw...saya tak nak dah and dah serik....hope awak happy dengan life awak yang perasan bagus 2!!!! P.E.A.C.E im really happy without YOU!!! ;)

1 comment:

  1. Bawaq bersabar byk2 yee..ade 2 sebab Allah dtgkn seseorg dlm hidup kita..first..samada dia mngubah kita..second; dia dtg utk kita ubah dia..

    Pencaturan Allah itu mnarik wak :)

    ReplyDelete