CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, February 9, 2011

PLEASE!!!



erm....sejak akhir2 ney saya cm not in a good mood..sdey kot ble tengok kawan bek saya 2org ney camni..kenapa weyyy dengan korg neyyyy...jauh je nampak....erm...now kalo makan pom..kite dah xb3 or b4 dh...just b2 je...kkadang saya dengan c A n kkadang dengan c B.....................kenapa dengan uolz???pleaselah BEHAVE!!!xnak lah camni....nak kita smua cm dulu....boleh x uolz kembali cam dulu lagi demi saya??kita makan b3....erm...sampai bila nak camni..kan ney dah last sem tuk korg smua.....janganlah duk luah ikut blog or wat....taw lah nw zaman dah moden..tapi cuba b prfsnl....even duk luah2 kat blog....cuba bila jumpa buat cam nothing happen..saya sayang korg ssgt!!!!

p/s: kembali macam dulu lagi....nk epy2 macam dulu...ksian saya tsepit kat tengah2....I LOVE BOTH OF YOU AS MYBFF...BEHAVE k?? P.E.A.C.E...

No comments:

Post a Comment